Magnesium - ystäväni mun



Magnesiumin nimeen vannoo aika moni urheilija, olipa kyse harrastajasta tai ammattilaisesta. Näin olen ymmärtänyt.

Näin teen ainakin minä. Vannon magnesiumin nimeen. Eilen illalla huomasin, että käyttämästäni purkista on jäljellä enää yksi kapseli. Tiedän tarvitsevani useamman kapselin viikonlopun aikana. Tänään kävin ostamassa lisää.

Treenien jälkeen lihakset on todella kovilla. Etenkin niska ja hartiat.  Eikä jalat ja pakarat pääse yhtään sen helpommalla. Magnesiumilla saan tarvittavaa apua, jotta lihakset palautuisivat mahdollisimman nopeasti rääkistä. Kohti seuraavaa rääkkikertaa. Joka on usein miten heti seuraavana päivänä.

Netti on pullollaan kaikkea tietoa, niin magnesiumistakin. Yksi hyvä linkki on täällä, jossa kerrotaan aika kattavasti magnesiumista.

Itse käytän magnesiumia syistä, joita on mm. stressi, siitä seurauksena univaikeudet, runsas hikoilu treenien ohessa, jotta lihakset palautuisivat treenien jälkeen optimaalisesti, nivelien hyvinvointiin, ravinnosta saatava magnesiumin saanti riittämätön.

Luonnollisesti lihasten palautumiseen käytän muitakin keinoja, kuten venyttely. Aina se vain ei riitä.

Heikkona nukkujana magnesiumin kanssa saan nukuttua koko yön läpi. Heräilemättä ennen aamua.

Laadulla on väliä. Käytän Solgarin magnesiumsitraattia. Sitraatti on vatsaystävällinen. Otan kapselin tai kaksi aina itapalan jälkeen ja siten, että noin tunti-2 ennen nukkumaan menoa.

Ja pakko kai se on myöntää, että vaihdevuosien lähestyessä magnesiumtasot nousevat hitaasti. Täytyy siis parantaa imeytyvyyttä ottamalla lisäksi D-vitamiinia ja sinkkiä. Lisäksi säännöllisyys on valttia. Säännöllinen magnesiumin saanti auttaa pitämään tasapainoa yllä.

Kommentit







Follow

Yhteistyössä Mass.fi

Yhteistyössä Bonusway


Hanki lisää myyntiä tulospohjaisesti TradeTrackerin avulla !