Minä buzzadorina

Liityin helmikuun 2015 alussa Buzzadoriksi. Eli siis kuukausi sitten !

Buzzador


Buzzadorina pääsen kokeilemaan, jakamaan ja arvostelemaan tuotteita ja palveluita, parhaimmillaan jopa vaikuttamaan tunnettuihin tuotemerkkeihin. Saan testattavakseni tuotteita ja palveluita, missä olen mukana. Tosin "alkuraadin" alkukysymyksillä valitaan tietyn kampanjan buzzaajat. Kun/jos pääsee buzzaajaksi alkukysymysten perusteella, tarvitsee vain testata tuotetta ja kertoa siitä kokemuksia ystävien, tuttujen, naapureiden, työkavereiden kanssa vaikkapa face-to-face ja/tai sosiaalisessa mediassa, kuten tässä blogissani tulen tekemään.

Toiminta ei aiheuta minulle kuluja, en siis tarvitse rahaa lainkaan toimiakseni buzzadorina. Jäseneksi liittyminen on ilmaista.

Eikä tässä vielä kaikkia !

Voin saada tuotetestauksen yhteydessä useamman pakkauksen testattavaa tuotetta. Näitä pakkauksia voin jakaa eteenpäin muidenkin (ystävien, tuttujen, naapureiden, työkavereiden) testattavaksi. Mahtavaa päästä vertailemaan testattuja tuotteita toisten kanssa.

Koska olen kova testailija, olen aivan innoissani tästä buzzador-mahdollisuudesta !

Jos/kun sitten pääsen kampanjaan mukaan, testailen tuotetta, teen siitä pikaraportteja ja kampanjan lopuksi loppuraportoin. Ihan mun juttu ! Raportit ja kaikki, mitä kerron palveluista, ovat omia mielipiteitäni, puolesta tai vastaan. Kukaan ei laita sanoja mun suuhun. Saan sanoa just sitä, mitä ole mieltäkin.

Ensimmäinen buzzador-kampanja (Dove Oxygen & Moisture-tuotteet) tarjottiin jo pari viikkoa jäseneksi liittymisen jälkeen. Tähän kampanjaan en päässyt mukaan.

Toinen kampanja tarjottiin muutamaa päivää myöhemmin ensimmäisestä ja siihen pääsin mukaan. Tässä kampanjassa testataan Yoogaia-nettipalveluja. Tulen kertomaan tästä kokemuksia aivan lähipäivinä. Yoogaiasta pääset sinäkin nauttimaan ILMAISEKSI 14 päivän ajan. Kerron tästäkin lisää aivan lähipäivinä.



Mikäli sinäkin haluat liittyä buzzador-joukkoon, laita rekisteröityessäsi suosittelijaksi Elaaro.


Kommentit







Follow

Yhteistyössä Mass.fi

Yhteistyössä Bonusway


Hanki lisää myyntiä tulospohjaisesti TradeTrackerin avulla !