Mustat valkopilkkuiset ballerinakengät

Kevät on aivan lopuillaan, kesä aivan oven takana. Jopa minä olen kaivanut kevät-, kesätamineita esiin ja jopa alkanut niitä käyttämään. Jo joutuu talvivaatteet kaapin nurkkaan.

Ainakin näinkin kylmänä keväänä en kovin hanakasti vaihda vaatetustani kesätamineisiin ja siten saatan itseni palelemaan ehdoin tahdoin. Sen verran mukavuudenhaluinen olen. Mutta joskus kuitenkin sekin tapahtuu. Pakostakin on katsottava kevyempää vaatetusta.

Kaivaessani kaapin perukoita, löysin mustat ballerinakengät, joissa valkoisia pilkkuja. Ai katos, mulla on tällaisetkin olemassa ! Kengät ostin joskus muutamia vuosia sitten Maarianhaminasta, olisiko maksanut peräti 5 euroa.

Muutaman päivän olen nyt näitä kenkiä käyttänyt töissä. Ei maailman mukavimmat, laatu ei ole hyvä, aikasta muovia, mutta käyttökelpoiset. Yhdistettynä mustiin kesähousuisin, kaiketi ihan ok-kengät.




Sitä vain mietin, että onko nämä kengät liian tyttömäiset. Onko nämä kengät tätä päivää. Onko nämä oikeesti ihan ok-kengät.

Noh. Kaiketi tällainen tavistäti voi kulkea niissä kengissä, kuin itse halajaa. Mä näitä polkuja tallaan näillä kengillä ainakin tänä keväänä.



Kommentit







Follow

Yhteistyössä Mass.fi

Yhteistyössä Bonusway


Hanki lisää myyntiä tulospohjaisesti TradeTrackerin avulla !