Tulevia postauksia


Meinasin sanoa, että treenit vie sen verran paljon aikaa ja energiaa, ettei sen lisäksi meinaa aika riittää kuin työssä käymiseen ja nukkumiseen. Mutta enpäs sanokaan niin, vaan aloitan alusta.

Työ (7,5 tuntia/arkipäivä + työmatkat) vie liian paljon aikaa treenaamiselta ja levolta, että ei oikein tahdo aika riittää tälle bloggaamisharrastukselle. Etenkin, kun hallituskin päätti, että työajat pitenevät, lomat lyhenevät, palkkakin putoo, niin voi että, kyllä pieni ihminen on kovilla. Mutta onneksi on harrastus, joka vie ajatukset mennessään ihan muualle ainakin sen hetken ajaksi. Ja jotta ei jäisi epäselväksi, mielelläni treenaisin päivät pääksytysten ja jättäisin työt nuoremmalle sukupolvelle ja työttömille. Mutta kun raha ei kasva puissa, eikä eläkeraha tällä hetkellä olisi paljon mitään, on pakko käydä töissä. *huoh*

Joka tapauksessa, sen verran nyt kuitenkin kerron, että postauksia on aivan lähipäivinä tulossa mm:
  • parista hygieniatuotteesta, (ooo, kuinka glamoorista)
  • silmänympäryyden kosteuttamisesta (äh, mä ja mun silmänympärykset, mä kyll sitt jaksan)
  • detoxista
  • viherjauheista (aaah, namia)
  • tiettyjen asioiden analysoimisesta
  • keski-ikäisen tavistädin (eli mun) piukean pepun metsästyksestä.

Parissakin postauksessa taitaa tulla ainakin hieman asiaa taas vaihteeksi myös flunssasta tai nuhasta.

Nämä asiat on nyt tapetilla, kun vain saan sen ajan raivattua jostain. Viikonloppukin on tulossa, mutta kun kotiakin pitäisi joskus siivota. Koska olen kova analysoija ja organisoija, saan kaiken tämän tehtyä. Jos vain haluan. Ja haluanhan minä. Katsotaan viikonlopun jälkeen, kuinka kävi.

Instagramissa kyllä olen kerinnyt päivittämään joitain kuvia. Se kun käy niiiin näppärästi lounastauolla tai treenien välissä. Käy tsekkaamassa ja tykkäämässä.



Perjantaifiilis

*Hauskaa perjantaita !
Nimimerkillä Miksei aina voi olla perjantai, perjantai, perjantai...perjantaaaaaaaaaaaiiii*

Kommentit







Follow

Yhteistyössä Mass.fi

Yhteistyössä Bonusway


Hanki lisää myyntiä tulospohjaisesti TradeTrackerin avulla !