torstai 19. marraskuuta 2015

Kliseisesti: täällä ollaan !


Mulla olisi niiiiin paljon sanottavaa, mutta niiiin vähän aikaa, jotta ehtisin postauksia kirjoittelemaan. Eikä joulun alusaika, niin ihanaa aikaa kun se onkin, tuo helpotusta.

Siispä ilmoitan tähän hätään, että täällä ollaan.

Laitanpa viime viikonlopun kuvia, joissa mulla on pipo päässä. Olen saanut tämän pipon veljeltäni. Jokainen voi ja saa olla piposta mitä mieltä tahansa, mutta pipon malli on yllättävän kiva. Myös päähän aseteltuna.




Pipo päässä marraskuussa.

Tykkään hurrrrjan paljon ulkoilla näillä marraskuun päivinä. Eikä mua haittaa pimeyskään. Mutta silti tulee oltua nyt liian vähän ulkona. Kun tulee ulkoa sisälle, on kuin uusi ihminen, kaikki maaliman murheet vaikuttavat hitusen pienemmiltä.

Ja kun on harrastus, joka todellakin vaatii keskittymistä, ei treenien aikana ehdi lainkaan miettiä murheita ja muita stressitekijöitä. Kun tietää treenanneensa mahdollisimman hyvin ja treeni kulkenutkin kuin juna, on hyvä lähteä kotiin naama punaisena ja tukka räjähtäneenä.




On muuten ihme juttu, etten ymmärrä ottaa itsestäni kuvia siten, että kamera (=känny) ottaa kuvaa suuntautuneena ylhäältä alaspäin.

Ei.

Kun se pitää tietysti ottaa alhaalta ylös, jolloin taatusti näkyy kaikki pussit silmien alla sekä juonteet korostuvat, kaksoisleukakin mulla näkyy olevan ja niin edelleen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kun kommentoit, kiitos !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...