tiistai 27. syyskuuta 2016

Onko tyyny hyvin


Vaikka kesä onkin auttamattomasti ohi, on pakko tarttua aiheeseen tyyny miehen ja naisen nukkumisen jäljiltä. Nämä kaksi, kesä ja tyynyt, liittyvät minun mielikuvissani yhteen, koska tapahtui kesällä. Tiedä sitten, onko mun huumorintajussa vikaa vai oonko vain yksinkertainen tai jotain, mutta mua on naurattanut tämä aihe paikka paikoin pitkin loppukesää ja kuluvaa syksyä ja usein, kun olen aamulla herännyt ja nähnyt, miten miehen tyynyt ovat hänen nukkumisensa jäljiltä. Niinpä ajattelin jakaa aiheen tännekin.





Tapahtui kesälomapurjehduksellamme:

Eräänä kesäaamuna heräsin veneen keulapiikissä. Silmät vielä kiinni venyttelin itseäni nautinnollisesti hyvän yöunen jäljiltä. Käteni tavoitti tyhjän pedin vieressäni. Mies on siis jo herännyt ja noussut sitloodaan istuskelemaan ja nauttimaan aamun merinäkymistä.

Kun olin tarpeeksi venytellyt ja herännyt, kaipailin tietoa kellonajasta. Otin hyllyn reunalta kännykän käteeni ja katsoin kännyn kelloa tuumaten: "Jaah, olenpa taas nukkunut." (En nyt muista, mitä se kello oli, mutta ihan riittävästi.)

Seuraavaksi, puhelin kun oli yhä kädessäni, käväisin Instagramissa kuvia katselemassa. Pläräilin siellä seuraamieni ihmisten kuvia. Eteeni pläjähti Meriharakka-blogin Pirkon ottama kuva tyynyistä, että miten ne ovat nukutun yön jäljiltä hänellä ja hänen miehellään. "Mielenkiintoista", tuumasin ja nousin istumaan keulapiikissä  katsomaan meidän tyynyjä.

Purskahdin nauramaan ääneen.

Vertasin Meriharakan instagram-kuvaa (ig-kuva) meidän tyynyihin. Vaikka veneessä oltiinkin, eihän nukkumistyyli siitä mihinkään muutu. Meillä tyynyt olivat samaan tyyliin Meriharakan ig-kuvan kanssa. "Hyvin maailmanlaajuista", muistan ajatelleeni.

Miten ne tyynyt sitten olivat ?

Ohessa Meriharakan kuva, josta sain kimmokkeen omille tyynykuvilleni sekä tälle postaukselle:



Ohessa minun ig-kuvani koskien kyseistä aihetta:



Kiinnitä huomiosi oikeanpuoleisten tyynyjen samankaltaisuuteen ryttyisyyden suhteen. Se on se miehen puoli.

Ja vielä ohessa alla minun ottamani kuvat eriteltyinä minun ja mun miehen tyynyjen malliin unien jäljiltä. Meillä todellakin on molemmilla käytössä kaksi tyynyä per lärvi, joista se oikeanpuoleinen tyyny on se, mitä kannattaa katsoa. Valehtelematta tyynyt ovat suoraan meidän päidemme jäljiltä, eikä niitä ei ole millään tavalla retusoitu. Vannon kunniasanalla.

Se, mihin vielä kiinnitin huomioni, on se, kummalla puolella kumpi nukkuu. Meillä(kin) mies nukkuu oikealla puolella, minä vasemmalla puolella.




Minun tyynyt.

Miehen tyynyt.

Eikö olekin mielenkiintoisen maailmanlaajuista ?



******

ps. Kiitos Meriharakalle, kun sain kopioida ig-kuvanne.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kun kommentoit, kiitos !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...