torstai 23. maaliskuuta 2017

Kynä, joka taipuu lampuksi ja näppäinsormeksi




Vitsit mikä kynä ! Kynä, joka taipuu lampuksi ja näppäinsormeksi ! Saimme molemmat tällaisen kynän jo jokin aika sitten.

Mulla on käytössäni pieni tabletti. Ja mulla on mielestäni tarpeeksi pienet sormet. Silti näillä mun sormillani en meinaa saada tablettia käyttäessäni suljettua netin välilehtiä. Ei, vaikka miten yrittäisi painaa välilehden ruksin kohdalta. Mun sormet on yksinkertaisesti liian isot.

Mieheni armaani sitten naureskeli aikansa mun touhuille ja ohimennen huomautti, että "käytä tätä kynää" näyttäen saamaamme kynää. No hitto, ajattelin, olenpa tyhmä. Mulla on juuri tähän tarkoitukseen oleva kynä, enkä käytä sitä. Ei muuta kuin etsimään se toinen kynä jostain jemma nimisestä paikasta.

Kynässä nimittäin on kosketusnäyttöä varten oleva pää, joka toimii sormena. Ja kappas, kun käytin kynän sormea, johan alkoi välilehdet sulkeutumaan ja kirjoitusvirheetkin vähenivät kummasti. Saman kynän kosketuspäällä sujuu kännykänkin näpytykset sujuvasti.



Kosketuspää

Lisäksi kynässä on valopää. Kynä toimii myös taskulamppuna. Ou jees. Kurkkuni oli älyttömän kipeä alkuviikosta, joten tarkastin, ettei ole valkeita laikkuja siellä ja milläpä muulla saisi valoa nieluun, kuin tällä hienolla, upealla kynällä, jossa oli lamppu. Hyvin näkyi kurkkuun, ei ollut valkeita laikkuja, kurkku oli vain punainen.




Valopää

Valopäässä valo



Tietysti kynä toimii myös kynänä, siinä on musta muste.


Mustepää

Ei siis hullumpi kynä. Kun vain muistaisi pitää sitä mukanaan ja se pysyisi tallessa häviämättä mihinkään.


******

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kun kommentoit, kiitos !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...